Praktijk voor manuele-, fysiotherapie en kinderfysiotherapie
  • De visie die wij hanteren in de praktijk is op basis van de eigen klinische ervaring die wij tot op heden hebben opgedaan in het werkveld, de wensen van de patient en de beste klinische bewijzen uit de wetenschap.

Fysiotherapie Bollenstreek

Voor fysiotherapie in de Bollenstreek gaat u naar FysioXL, die u in deze streek vindt in Hillegom. Ervaart u vervelende klachten en kunt u daardoor niet pijnvrij bewegen? Dan is het raadzaam om te starten met fysiotherapie in de Bollenstreek. Een team van ervaren en deskundige therapeuten van FysioXL staat voor u klaar en zij gaan graag samen met u aan de slag, zodat u weer zonder pijn kunt bewegen.

Ook na de fysiotherapie in de Bollenstreek fit blijven

Is het traject van fysiotherapie in de Bollenstreek tot een succesvol einde gebracht? Maar wilt u graag door blijven trainen? Dat is zeker mogelijk bij ons. Fysiofitness biedt voor u de uitkomst! Dit is ook erg geschikt voor senioren die fit willen blijven en actief in het leven staan. Zij kunnen hierdoor op een goede manier blijven sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut. Ook voor mensen die sportieve ondersteuning zoeken bij bijvoorbeeld afvallen, is fysiofitness de uitkomst.

Start met fysiotherapie

Loop niet langer met uw klachten rond en maak een afspraak voor fysiotherapie in Hillegom, in de Bollenstreek. Vertel wat uw klachten zijn en vervolgens stelt onze fysiotherapeut een persoonlijk en passend behandelplan op. U ontvangt oefeningen en adviezen die u helpen om weer zonder pijn te bewegen. U maakt een afspraak door te bellen naar 0252-520688.

Ook interessant
Fysiotherapie Bollenstreek | Rugklachten Amsterdam | Kinderfysiotherapie Zaandam